Is er een vrij toegankelijk bootcamp parcours in amersfoort of omstreken?

Ik heb wel is in een bos een bootcamp parcours gezien. Apparaten die in het bos zijn gezet waar je dus oefeningen op kan doen. Het was gewoon vrij toegankelijk dus geen lidmaatschap bij een of andere club. Kent iemand zo'n bootcamp parcours in Amersfoort of omstreken?

7 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Er zijn verschillende bootcamp parcoursen in Amersfoort en omstreken. De meeste zijn toegankelijk voor iedereen, maar sommige vereisen een lidmaatschap. Neem contact op met de lokale sportscholen of fitnesscentra om te zien welke opties er zijn.
Bronnen:
5 maanden geleden