Waar kan ik tape kopen om de naden van een regenjack te dichten?

In een fysieke winkel en niet bij Dutch AliBaba want daar moet ik het in colli van 500kg kopen. Bever heeft het niet.

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Sport
4.3K
SimonV
7 jaar geleden
Via internet: Stimex Nadendicht (seam-sealer)
Een uitstekend middel voor het waterdicht maken van naden van tenten, rugzakken, regenkleding, zonweringen, afdekzeilen, enz. Dit product vormt een waterdichte en weerbestendige coating.
http://www.meubelstoffenvoordeel.nl/Waterproof.html € 2,65 per rol.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Had ik al gezien maar dat is per meter... en er zitten aardig wat meters naden in het jack...
SimonV
7 jaar geleden
Dan neem je 50 meter voor € 99,75...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Is dat veel goedkoper dan een nieuw jack?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Het is wel een Berghaus maar een meier aan tape vind ik niet economisch en één meter op rol komt bijna nooit voor. Bovendien vind ik het een beetje vage site...

Antwoorden (1)

Je kunt tape gebruiken dat bedoeld is voor naden van een partytent.
Dit kost je 10 euro voor 10 meter.

http://www.partytentplaza.nl/partytent-onderdelen/reparatie-stiksel-tape-776/?gclid=CL227_z4lc4CFUefGwod8_EONQ
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
"Tape aan te brengen aan de buitenkant."... jammer!