Gooit Van Gerwen nou zijn pijlen het publiek in aan het eind?

http://nos.nl/artikel/2119456-van-gerwen-verslaat-taylor-en-wint-world-matchplay.html

Hoe worden die opgevangen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Nee. Hij gooit alleen zijn shafts en barrel weg. Zijn pijlen houdt hij gewoon zelf!
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ah inderdaad ik zie hem draaien voor hij gooit,
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Die pijlen zijn als de klauwhamer van een timmerman en die doet hij nooit weg!