weet iemand iets over een pop die aan de achterkant van het hoofdje, 1907 RIA DEP E 5 (waarschijnlijk achter de 5 een 1) heeft staan?

Toegevoegd na 20 minuten:
het hoofdje is gevonden zonder lichaam. ook had het geen haar of ogen meer. er is een stukje uit de wang van de pop. toch zou ik het leuk vinden hier iets over te weten te komen.

Toegevoegd na 24 minuten:
het hoofdje is in de bleek gelegd en er blijkt 510 aachter te staan

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Dat kan best een kostbare pop zijn.
DEP staat voor deponiertes Geschmacksmuster, (betekent zoiets als 'gedeponeerd' en het kan hier om een z.g. DEP Jumau pop gaan uit 1907. Jumeau importeerde de hoofdjes tussen 1890 en 1910 vanuit Duitsland.
En als je dan dit soort veilingprijzen ziet, word je vast vrolijk.
AWM
14 jaar geleden
hier is iig een website waar heel veel links staan om poppen te identificeren