hoeveel vet moet je verbranden tot je verschil ziet (in het gezicht) ?

Hallo,

Ik zou graag een wat slanker gezicht willen hebben en daarvoor moet je afvallen in het algemeen, Dus ik vraag me af hoeveel vet je moet verbranden tot je enig verschil ziet.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
Amadea
8 jaar geleden
Dat is niet te zeggen. De ene persoon heeft van nature een nogal rond gezicht en de andere een smalle toet. Wat is jouw BMI-cijfer?
Ritsuka
8 jaar geleden
Dat verschilt per persoon.
Ritsuka
8 jaar geleden
Het kan ook gewoon de bouw/vorm van je gezicht zijn, wat ronder.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Oke,, jammer. Mijn BMI-cijfer is 22,3
Amadea
8 jaar geleden
Dat is op zich een gezond gewicht. Zorg dat het niet meer wordt, en ga als je dat nog niet doet meer bewegen.
Ritsuka
8 jaar geleden
Enige optie is liposuctie

Antwoorden (1)

Hierbij zou je je vetpercentage moeten berekenen. Je slankste postuur is optimaal bij ongeveer 15 tot 20 procent lichaamsvet. Dit hoort echter bij sportvrouwen. Voor een gezond lichaamsvetpercentage zullen de meeste vrouwen 20-25 procent lichaamsvet moeten verkrijgen. Sommige mensen hebben echter van nature een wat boller gezicht. Dit heeft niet persé met afvallen te maken maar kan ook na de pubertijd zo ontwikkelt zijn of met de bouw van je gezicht te maken hebben.