Als je een hotelkamer voor een uur wilt huren, betaal je dan minder dan voor een nacht?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
3.3K

Antwoorden (12)

Geile tijger dat je der bent!

Voor zover ik weet kan dit niet en moet je sowieso een nacht betalen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kost evenveel. De kamer moet toch worden schoongemaakt en ook het beddengoed zal moeten worden gewassen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
geen enkel verschil,je betaal per halve dag en sommige per dag
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat denk ik wel maar vast nooit heel veel minder, de schoonmaak blijft het zelfde in een "normaal"hotel, heb je het over kamertjes voor andere doeleinde zal de prijs een stuk lager liggen.
je kan niet in elk hotel zomaar een kamertje mogen huren voor een uurtje, voor minder als het normale verhuurbedrag.

Je ziet het in amerikaanse films en series nog wel eens, maar ik moet zeggen dat ik het hier nog nooit ben tegengekomen. Waarschijnlijk zo rond de wallen enzo en andere tippelzone's zou het vast wel kunnen maar daar kom ik nooit ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je betaald de 100% want de verhuurder krijgt bijna altijd de volgende dag de poetsvrouw en kan dus de kamer de rest van de tijd niet meer verhuren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Eindhoven schijnt er een hotel te zijn waar dat kan.
Of misschien bestaat het niet meer want
[helaas is de website geblokkeerd wegens administratieve redenen.]
www.lovevlinder.nl
Prijzen:
€30,- per half uur
€50,- per uur
€125,- per drie uur

Op Amsterdam Schiphol per 4 uur een kamer huren kan in 2008 bij Yotel (www.yotel.com). Deze nieuwe lodging vorm is afgeleid van het Japanse capsule hotel.
Dus minimaal 4 uur een standaard eenpersoonskamer [nou ja, cabine] kost 40 euro.

Op het vliegveld Gatwick in Londen kan men nu reeds een kamertje per 4 uur huren, de kosten zijn 25 Pond voor een persoon
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als het al kan dan betaal je minder als voor een hele nacht, maar omgerekend zal je naar verhouding duurder uit zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In een hoop hotels zoals van der Valk, kun je het meestal wel op een akkoordje gooien met de receptionist, zeker als je contant afrekent. Mist ze nog wat leegstaande kamers overhebben natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hangt van het land en hotel af.
Als je 's morgens binnenkomt kun je om een dagkamer vragen. Dat is goedkoper dan voor een nacht. Hotels voor een uur heb ik geen ertvaring mee. Ze zullen er ongetwijfeld zijn, maar of dat dan nog een hotel heet? Overigens huur je een hotel niet, maar je reserveert een kamer in een hotel. Voor het geval dat....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn er ook wel kleine hotelletjes waar zij de kamer voor een halve dag verhuren.
Een kamer huren voor een uur daar heb ik nog nooit van gehoord .
Gewoon enkelen bellen en je weet het .
Nee heb je en ja kun je krijgen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn hotels waar je een kamer voor een uur kan huren.
Meestal liggen deze in de warme buurten.
Je begrijpt de achterliggende gedachte. Deze kamers worden niet verhuurd om te slapen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee,
eigenlijk niet je moet evenveel betalen voor de hele dag,
evenveel dus.