Wat kan ik doen met mijn vriendin?

Ik ben vandaag al een aardig tijdje samen met mijn vriendin, en we wilden wat leuks gaan doen, alleen zijn we allebei blut... wat te doen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, en goedkooooop en leuuuuk.

Antwoorden (17)

Wat dacht je van een mooie fietstocht met dit mooie weer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wandelen en fietsen is gratis.

Een weekendje weg plannen voor als je weer geld hebt.
13 jaar geleden
Cryofiel
13 jaar geleden
Sex is ook gratis. Tenzij je het zonder voorbehoedsmiddelen doet, dan kost het ruim een ton.
Snuffel
13 jaar geleden
Ik dacht laat ik dat eens niet noemen...
Ga ouderwets op de fiets de stad in fietsen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fles mooi kaap bij de albert heijn halen, kleedje mee en zonsondergang op het strand kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Besteed de hele avond aandacht aan elkaar.
Geef elkaar een massage, en ga een leuk gesprek aan met elkaar;-)
Vertel haar waarom je zo van haar houd!
Laat als je dat hebt het bad vollopen en breng haar iets lekkers te drinken..oh ik zou het wel weten hoor;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
AWM
13 jaar geleden
Waarom neem jij dan geen vriendin?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat je dat met je vriend ook allemaal kunt doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En een vriendin is ook niks mis mee trouwens;-)
AWM
13 jaar geleden
Dan is het goed! :)
's avonds naar het strand is erg leuk en lekker wandelen. Kun je een flesje water meenemen dat kun je vullen thuis.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ze zijn toch blut?
gewoon een ouderwets gezellig spelletje. een bordspel ofzo.
of als jullie wat sportiever zijn ga dan gezellig op een veldje badmintonnen, tenissen of iets anders
13 jaar geleden
Eten moet je toch, blut of niet dus een picknick mand gevuld en met dit mooie weer lekker op een picknick kleedje genieten aan b.v. de waterkant of een bos.
Heerlijk weg op de fiets en nog smullen ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon een eind gaan wandelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga maar lekker op internet geld verdienen

zoveel sites zijn er
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
op een boerderij gaan werken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek allebei een baan bij dezelfde baas. Je bent niet meer blut en de tijd gaat voor jullie samen verder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beetje afhankelijk van wat je leuk vind...

m'n vriend en ik hebben ons 2 jarig samen zijn onlangs gevierd door Gears of War 1 en 2 uit te spelen samen. Hij had de spellen al heel lang liggen, maar we hadden het nog nooit samen gespeeld.

Enige wat dus echt geld kostte was stroom voor console + tv en een pak vla (tijdens gamen weinig tijd voor eten, dus giet ik er maar wat vla in)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, als je jezelf dat afvraagt zijn jullie inderdaad al een heel poosje samen !! Misschien allebei advertentie plaatseen op relatieplanet zodat jullie beiden binnenkort weer wat leuks te doen hebben wat weinig tot niets hoeft te kosten ?!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wandelen langs het water of in een park of bos
en als je haar aankijkt: met alle liefde die in je is
kus haar hand, haar arm, haar wang, haar mond
houd van haar met heel je wezen
en je dag kan niet meer stuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jullie hebben elkaar. Dan is er heel wat te doen wat niets kost, en erg gezond is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hmm ff denken, samen met vriendje, iets leuks doen maar geen duku. Wat bkijft er dan nog over? Natuurlijk een leuke picklik nick kun je daarna altijd nog eh wat leuks doen.