wat doet hardlopen met je?

Hallo,
Graag wil ik mooie dunne benen, maar niet gespierd met van die spierblokken op je bovenbenen. Dus zit ik na te denken over hardlopen. Worden hier je benen mooi dun van of juist gespierd met van die spierblokken. Zelf heb ik van die blokken op mijn benen, Maar dat vind ik niet echt heel mooi.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
8 jaar geleden
Als het je bouw niet is, krijg je ze niet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dunne benen zijn ook niet mooi, slanke benen meestal wel, hier heb je wat tips om je benen slanker te krijgen:
https://www.salusi.nl/10-tips-zo-krijg-je-mooie-en-slanke-benen/
Hardlopen is zeker een onderdeel wat goed is om dit te bereiken. Streef niet naar het onmogelijke, blijf realistisch in wat haalbaar is.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Even off-topic: Hoe voorkom je dat je afvalt wanneer je regelmatig hardloopt?
Ritsuka
8 jaar geleden
@Destroyer door meer te eten. Blijkbaar eet je onbewust te weinig. Gewoon je porties iets vergroten tot je het idee hebt dat je beter op gewicht blijft.
Dus in plaats van magere kwark volle kwark etc. Als je het idee hebt dat je met koolhydraten goed zit, kun je het beste wat eiwitten toevoegen, daar zitten de meeste mensen nog wel eens wat laag in. En eiwitten zijn belangrijk voor spierherstel en opbouw.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Bedankt voor je reactie!

Antwoorden (1)

Denk dat het beste is als je beginnend hardloper bent op een normaal tempo te starten, en vervolgens het tempo opbouwen en korte afstanden behouden(dus geen 10-20 km). Wel zou ik aanraden squats te doen op licht gewicht of evt zonder (als je geen apperatuur tot beschikking hebt)