Welke sport in Nederland is populair bij de vrouwen?

Bij de mannen is dat voetbal heel duidelijk,is er een sport die veel meer leeft bij de vrouwen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
helaas zijn roddelen en winkelen geen olympische onderdelen, dus nee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
haha Menno, ik wacht nog op de wereld kampioenschappen punnikken :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
U gaat naar vodafoon live en meld zich aan bij live chat. Ik ben er al maanden niet geweest,maar hoop dat,dat n optie is
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ga proberen okee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Okee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee lukt niet want je moet vodafone hebben maar ik heb lebara ,ik kan je ook mijn hotmail geven en mijn telnr staat bij een vraag die alleen jij en ik hebben beantwoord hint je paars witte sjaal,ik verwijder de vraag om 03.00 uur okee

Het beste antwoord

Schaatsen, Hockey, Tennis en, misschien, ik weet het niet zeker, Volleybal!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Om te spelen: waarschijnlijk Tennis of Hockey.
Na voetbal is Tennis ook de sport met de meeste geregistreerde leden.
Hockey is heel erg populair doordat de Nederlandse teams regelmatig goed presteren.

Om te kijken: Waarschijnlijk Schaatsen, dat is en blijft immens populair in Nederland, bij zowel mannen als vrouwen. En daarnaast waarschijnlijk ook wel tennis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Paardrijden. Van alle ruiters in Nederland (400.000 paarden) is meer dan 90 % vrouw.

Toegevoegd na 2 minuten:
Hoeveel ruiters er zijn, is moeilijk na te gaan. Als je uitgaat van twee tot drie ruiters per paard, kom je al over het miljoen ruiters in Nederland. Daarmee zou het de tweede sport zijn na voetbal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mij betreft: wielrennen!

Mannenwielrennen.

Al die prachtige konten, stevige benen, strakke kuiten, het gezwoeg en gehijg over dat stuur.........
Ik verlang naar de Tour de France!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zit wel wel vel aan.
Geen vet zal je bedoelen.
Maar wel spieren. Ja, turnen is ook fijn hoor.
Maar dat zie je niet zo vaak op tv. Schaatsers, dat kijkt ook lekker.......-:)
Ik denk dat er toch wel vrouwen zijn die van voetballen houden,maar dan alleen van oranje (ikzelf tenminste) ook darten valt bij mij in goede aarde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Veel vrouwen kijken toch voetbal,en ook met darten sta je versteld hoe goed ze vaak op de hoogte zijn.+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed geformuleerd plus
Hokey, korfbal en paardrijden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zwemmen, volleybal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tennissen, vrouwen houden van interactie, van praten met elkaar, dat is tennissen. Vrouwen zijn dan ook behoorlijk goed met tennissen. Ze doen nauwelijks voor mannen onder.

Toegevoegd na 4 minuten:
Als je kijkt naar de verhouding mannen en vrouwen in een sport dan is dat paardrijden. Als je kijkt naar aantallen, dan is dat wandelen. Nog meer dan tennissen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een sport die meer leeft bij vrouwen,in Nederland iig,is handbal.Er bestaan beduidend meer dames- dan herenteams.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij momenteel Zumba en over het algemeen Paardrijden en Dansen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dansen &
ijshockey <33333