Waar in Overijssel of Drenthe is een openbare survival/stormbaan?

Ik meende vroeger eens in een bos geweest te zijn, waar een soort parcours uitgezet was. Dan kon je stuk wandelen/rennen, en dan was er iets van boomstammen om overheen te klimmen of iets dergelijks.
Dit was toen ik klein was, weet niet meer precies, maar vermoedelijk in de regio Overijssel of Drenthe.

Ik zoek dit nu vooral om te trainen voor obstacle runs, eigenlijk zoek ik iets waarbij je ook kan oefenen met touwklimmen.
Het liefste gratis, maar als er iets is voor een klein prijsje (max 15 euro) mag ook.

Ritsuka
8 jaar geleden
in: Sport
3.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Net onder Nijmegen ligt een heel parcours waar eerder dit jaar de mudrun was. Dit is normaliter vrij toegankelijk en daar kun je heerlijk trainen. Is vlak bij mij, koffie kan gezet worden :-)
Ritsuka
8 jaar geleden
'De mudrun', bedoel je Strong Viking? Dat parcours bouwen ze volgens mij op een week vantevoren en breken het daarna weer af. Welke run bedoel je?
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja inderdaad, Strong Viking. Heb er vorige week nog overheen gelopen. Uiteraard zijn de hoge attracties weg, maar alle bulten en stammen etc liggen nog gewoon in het bos.
Ritsuka
8 jaar geleden
ok, maar dat is een beetje uit de richting voor mij.

Het beste antwoord

Spaarbankbos heeft een trimbaan als het goed is
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ritsuka
8 jaar geleden
Weet je ook waar ongeveer? Dat bos is nogal groot als ik zo kijk op Google Maps
Amadea
8 jaar geleden
Aan de oostzijde van de Hoogeveenseweg: http://www.routeyou.com/nl-nl/route/view/714015/wandelroute/spaarbankbos.nl
Ritsuka
8 jaar geleden
Bedankt :)
Ritsuka
8 jaar geleden
Bedankt, ik zal eens gaan kijken.