Waar kan ik terecht met een idee voor een nieuw, educatief bordspel?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Dat hangt ervan af in welk stadium je idee verkeert. Heb je er zelf al enige uitvoering aan gegeven, bijvoorbeeld een testversie gemaakt en die al een aantal keer gespeeld? Anders denk ik dat je met in ieder geval een behoorlijk uitgewerkt idee moet komen. Als je dat inderdaad hebt, zou je eens kunnen informeren bij een fabrikant.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt het proberen bij een speluitgever.
Volgens de site van Jumbo zijn er per jaar zo'n 300 mensen die dit doen, daar zou je er een van kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Antoni
8 jaar geleden
Andere speluitgevers dan Jumbo, zoals bijvoorbeeld Ravensburger, zullen waarschijnlijk vergelijkbare mogelijkheden bieden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank je wel voor je aanvulling Antoni. Ik heb Jumbo als voorbeeld gebruikt omdat deze het zo op de site hadden staan en ik dit snel tegenkwam, maar zij zijn vast niet de enigen.
Dank!
Antoni
8 jaar geleden
Ja, op de website van Jumbo staat het duidelijker dan op de website van Ravensburger www.ravensburger.com.