Hoe heet het apparaat dat een soort motertje heeft met stuur voor in het water?

Vorig jaar zomer lagen er bij een meertje mensen langs ons, en die hadden zo'n soort motor met een stuur eraan. Daarmee kon je je aan het stuur vasthouden en werd je hard vooruitgetrokken. Je kon er dus lekker hard mee. Een soort mini jet ski. Nu ben ik jammer alleen de naam kwijt van zo'n apparaat. Zou het heel graag willen weten!
Alvast bedankt.

Toegevoegd na 42 minuten:
Ik heb zo'n ding gevonden, stond geen beschrijving bij. Het is zo'n soort ding, alleen hij was nog kleiner en eenvoudiger.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

waterscooter?

Toegevoegd na 7 minuten:
sea scooter? (link 2)

Toegevoegd na 14 minuten:
ja hoor, nu ik je plaatje zie, een sea scooter.
Zie link 3 en je vindt er een heleboel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
je hebt ze heel eenvoudig, bijv deze:
http://www.aquaticam.com/shop/fr/propulseurs-eversea/151-sea-scooter-eversea-400.html
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
of deze, een pool jet
http://www.redferret.net/?p=21782
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In het water lijkt het al gauw veel sneller, vooral als je geen boot om je heen hebt. Mijn boot gaat helemaal niet snel, al helemaal niet met twee kinderen erachter hangend aan een touw met surf board. Maar als ik teveel gas geef ben ik ze snel kwijt!