waar kan ik een meiden bidon, 750 ml of meer, met een dop kopen?

Ik ben opzoek naar een leuke meisjes sport bidon met zo'n hygiene/beschermings dop. Ik wil graag eentje van 750 ml of meer. Ik wil er niet super veel geld voor betalen (inclusief eventuele verzenkosten) ongeveer 12 euro.

de foto is een voorbeeld, alleen deze vind ik niet zo mooi.

kan iemand mij hierbij helpen?

mvg,
Tessa

Toegevoegd na 1 uur:
ik vind de bidon op de foto niet mooi, omdat hij dus niet echt voor meiden bedoeld is.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
Amadea
9 jaar geleden
Wat maakt dan dat de bidon op de foto een meidenbidon zou zijn? Elke bidon kan toch door ieder persoon worden gebruikt?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik vind de bidon op de foto niet mooi, omdat hij niet echt voor meiden bedoeld is. meer vrouwelijke kleuren enzo.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tis maar net wat je vrouwelijke kleuren vind!
Ik heb zelf een zwarte bidon met witte letters,en die vind ik dus echt mooi ;)
(Ook nog een groene,met wit en rood erin,die heb ik gehad en die vind ik dan weer minder)

Het beste antwoord

Deze bidon lijkt mij dan wel wat, je kunt kiezen welke kleur jij mooi vindt: http://www.waterflessenwinkel.nl/product/bobble-sport-750ml/. Deze kan in het bovenste rek van de vaatwasser gereinigd worden.

Of deze roze waar 875 ml in kan, bovendien van Nike dus daar kan je de blits mee maken: http://tennis-kleding.eu/product/nike-drinkfles-bidon-875-ml-roze/
Amadea
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ga geen reclame maken maar als je in google zoekt op bidon zie je er honderden in alle kleurtjes met links naar de respectievelijke bedrijven.
Iedere willekeurige betere (wielren) fietsenzaak, perry sport, V&D, hema heeft die bidons ook.