Hoe kun je als volwassene, die al kan zwemmen, snel een zwemdiploma halen?

Ik ben 23 jaar en kan prima zwemmen. Voor een sollicitatie is zwemdiploma vereist. Hoe kan ik dit, zonder allemaal overbodige lessen, halen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
2.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Gaan ze dan bij het gesprek vragen naar het papieren diploma?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Toen ik een aantal jaar geleden bij de politie solliciteerde moest ik ook zwemdiploma's overleggen. Deze waren echter onvindbaar. Ter plekke bleek dat meerdere sollicitanten hun zwemdiploma inmiddels kwijt waren. Dit was verder geen probleem. Nadat ik had verteld welke diploma's ik had en goed kan zwemmen, werd ik op mijn blauwe ogen geloofd.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb een keer bij wijze van grap een vriend (25 jaar) proberen in te schrijven om eindelijk zijn Zwemdiploma B te halen. Echter bleek dat je dan in een speciale groep komt (vaak ouderen) en alle lessen moet volgen voordat je examen mag doen. Dat is prijzig. Je moet dus op zoek naar een zwembad dat het niet zo nauw neemt met die regeltjes. Denk ik.

Antwoorden (1)

Zwembad in de buurt bellen, kijken wat de mogelijkheden zijn. ER zijn meer volwassenen die nog een diploma gaan halen, Misschien moet je wel gewoon wat lessen betalen, maar als dat helpt om een baan te vinden is dat goede investering
anneliez