Wat te doen tegen gladde zolen ?

Ik heb zaalsportschoenen maar nu zijn mijn zolen glad door veelvuldig gebruik , is er een manier bv dmv schuurpapier of zo of een andere oplossing om de onderkant van de zolen op te ruwen zodat ik weer meer grip heb

nieuwe schoenen kopen kan ook maar deze lopen veelste fijn

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (3)

Soldeerbout pakken en putjes branden! Wel buiten doen want het ruikt niet zo lekker.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan je zolen opschuren met grof schuurpapier, maar ook de schoenmaker weet raad: die zal er een antisliplaagje op aanbrengen.
9 jaar geleden
Ik deed altijd met een schaar of mes flink wat krassen lopen zetten onderop, daardoor word het lekker stroef.
Ritsuka