Kan je bij de basic fit ook 1 keer sporten?

Ik wil graag een keer sporten bij basic fit maar ik heb geen abbenoment.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
61.8K

Antwoorden (3)

Nee, Basic fit werkt met abonnementen en kennen geen proef uurtje. We kan je een keer meegaan met iemand die al wel een abonnement heeft. Een abonnementhouder mag namelijk altijd iemand mee nemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Computoon
9 jaar geleden
Als Basic Fit haar eigen algemene voorwaarden en huisregels strikt hanteert, is dat niet mogelijk. "Meekomen" met een Basic Fit-abonnee en zo een keer meedoen: ook niet. Er zijn echter bedrijven die in de praktijk soepeler zijn dan uit hun schriftelijke regels blijkt. Wat je nog zou kunnen doen: je aanmelden via internet en binnen 14 dagen de aanmelding herroepen. Je bent dan het inschrijfgeld kwijt en het abonnementsgeld over de dagen dat je hebt kunnen sporten.
Gewoon een keer sporten daar is geen probleem. Zoals bij zoveel sportclubs en verenigingen mag je eerst een (paar) keer meedoen zonder dat je een abonnement af moet afsluiten.
Als je daar met je sportspullen naar binnen loopt en uitlegt dat je het graag een keer wil proberen is er geen probleem.
9 jaar geleden
Summo
9 jaar geleden
ik snap de plussen hier niet, op de site staat duidelijk dat proeflessen niet kunnen.
http://www.basic-fit.nl/klantenservice/faq
Computoon
9 jaar geleden
Volgens de algemene voorwaarden en huisregels van BF is het antwoord dan ook fout.
Ik vermoed echter dat BF een franchiseorganisatie is van ondernemers die voor eigen rekening en risico werken. In dat geval is wel te verklaren dat ze zich 'soepel' gedragen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Denk ook dat het wel kan. Anders zouden ze veel klanten mislopen, denk ik.
Geen gratis proeflessen bij Basic-Fit
Bij Basic-Fit is het niet mogelijk om een gratis proefles te krijgen, maar je kunt wel een dagpas kopen zonder verdere verplichtingen. Bij de ingang van elke Basic-Fit club staat een kiosk waar je met je betaalpas een ticket kunt kopen voor € 8,99. Alle stappen die je moet volgen om je dagpas te kopen, verschijnen in het scherm. Je krijgt ook een kassabon mee, voor als je die nodig hebt voor je administratie.