waar kan ik een trainingschema vinden ter voorbereiding voor de wintersport?

hoihoi,

in het voorjaar ga ik zoals ieder jaar weer op wintersport.
Ik zou mij hier graag op willen voorbereiden door van tevoren mijn kracht en conditie te trainen. echter is het probleem dat ik niet zo goed weet wat de beste manier is om dit aan te pakken. Ik sta wel ingeschreven bij een sportschool, maar met het huidige schema heb ik niet het idee dat het genoeg is.

weet iemand een goede site waar een opbouwend schema te vinden is?

alvast bedankt !!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Wil je je thuis fysiek voorbereiden op de wintersport? Laat je door Humberto Tan en fysiotherapeute Petra Bouthoorn door de SneeuwFit Online trainingen loodsen. Deze trainingen kun je volgen wanneer het jou uitkomt, duren slechts een half uur en bereiden je spieren optimaal voor op de wintersport.

Het trainingsprogramma bestaat uit (minimaal) 10 trainingen (5 unieke trainingen) van elk 30 minuten. De trainingen nemen toe in intensiteit. Je doet elke training minstens 2 keer voor je door gaat naar de volgende training. Als een training te zwaar voor je is, herhaal dan eerst nogmaals de voorgaande training. Je begint bij training 1: de basistraining.

Je moet wel een account hebben of er snel één aanmaken:

https://www.wintersport.nl/sneeuwfit/sneeuwfit-online/

Toegevoegd na 1 minuut:
Of op deze site vind je ook een paar oefeningen:

http://krachttraining.net/index.php/wintersport-en-krachttraining.html