In welke winkels kun je goede korfbalschoenen kopen?

Voor het nieuwe zaalseizoen ben ik toen aan nieuwe zaalschoenen. Ik wil mijn nieuwe schoenen graag in een winkel kopen waar ik ze zelf kan passen en dus niet online. In welke winkels zijn deze schoenen dus te koop? Ik bedoel dan schoenen van hogere kwaliteit zoals bijvoorbeeld Asics.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1.6K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Telstar

Antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Side out in Zwolle heeft het ook volgens mij.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ik heb mijn asics gehaald bij sport2000, ik heb er niet meer dan 40 voor betaald en ik heb ze al 2 jaar in gebruik.