Waar in Nederland kan ik een binnenzwembad afhuren?

Mijn vriendin en ik zijn volgend jaar tien jaar bij mekaar.
Dit willen wij vieren met een dance feest. Het leek ons wel erg tof om een zwembad hiervoor af te huren.
Is dit ergens in Nederland mogelijk?

Bij voorkeur zouden wij dan tot pakweg vier uur 's nachts over een locatie beschikken voor circa 50 personen en directe doorgang naar buiten hebben voor de verstokte rokers (waaronder wij ook onszelf rekenen).
Tevens moet het mogelijk zijn alcohol te schenken.

Dit is uiteraard geen verzoek voor een offerte; slechts een oriëntatie op de mogelijkheden.

N.B: De zwembaden in Den Haag en Utrecht voldoen niet aan onze wensen, dus die vallen al af. Met name de tijden en het alcoholbeleid blijken een struikelblok. ;)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
3K
Computoon
9 jaar geleden
Een verstamdige exploitant van een zwembad gaat hier niet op in, vanwege dat drankelement (vergunning voor nodig om het te verkopen en alle mogelijke ellende als gevolg van misbruik) en de gewenste openingstijden (zwembad heeft 's nachts geen openstelling, zal ook vergunning voor nodig zijn). Dit is vragen om moeilijkheden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik sluit me bij computoon aan. Ga op zoek naar particulieren waar je het feest kan houden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Inderdaad, dat idee kun je laten varen!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb ' in mijn tijd' diverse feesten bezocht waarvoor vrienden van mij het Sportdfondsenbad in Amersfoort afhuurden, al was dat in de tijd dat je binnen nog mocht roken. Meestal rond de 100-200 man, en wel meer te drinken dan alleen een wijntje of een biertje. En bij mijn weten in de regel tot een uur of drie. Gekker moet je je gasten ook niet aandoen. Maar dat was in de jaren 80, en ik vraag me af of je ook heden ten dage de obstakels die inmiddels zijn opgeworpen nog fatsoenlijk kunt omzeilen. Denk dat je beter op zoek kunt naar iets particuliers, waar je niks met rookverboden te maken hebt en kunt schenken wat je wilt (zolang je het maar schenkt, en niet verkoopt). Vergis je niet in de risico's van een zwembad ; naast de vijftig tot honderd euro per persoon die een dergelijk feest je kost aan eten, drinken en huur inclusief personeel, loop je een erg groot risico op schade, en ben je ook het bokkie als er iemand in het water kotst bijvoorbeeld - en dat vervangen is vaak duurder dan je hele feestje.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk niet dat er veel zwembaden het risico alcohol/zwemmen willen nemen. En je moet je misschien ook afvragen of je dit risico zelf wilt.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kan heel lastig stel je voor een leukerd laat een glas vallen ! Dat kan een enorme ramp worden . De schade kan dan enorm zijn . Denk eens aan een strand feest .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nou, dat risico ligt ZO voor de hand dat we zelfs in 86 al uit plastic bekers zopen ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank voor jullie reacties! Als ik dit zo lees denk ik dat we het feest beter in onze tuin kunnen houden ofzo (misschien met een groot opblaasbaar zwembad?)
Zijn we wellicht toch wat te naïef geweest in onze wensen.
Iets teveel blijven hangen in de jaren '90 (puike feesten in wijlen Tropicana!) ;)
Wat mij betreft wordt een der reacties als antwoord geformuleerd, want ik denk niet dat het veel zin heeft deze vraag open te laten staan. Overigens zijn en waren wij al groot voorstander van plastic bekers, ook wanneer het uiteindelijk een tuinfeest wordt. ;)

Het beste antwoord

dit kan soms op vakantieparken. Ik weet alleen niet hoe dit zit met het alcoholbeleid. En waarschijnlijk kan dit niet in het hoogseizoen.
Een van de mogelijkheden zie je in de bron.

Een andere optie is als je viavia rijke mensen kent met een zwembad in hun huis. Maar dan moet je net mazzel hebben met zulke kennissen........

Of, een verwarmde jacuzzi huren en ergens in een grote tuin plaatsen? Dan zit je op privéterrein en heb je met minder regels te maken ;-)
Veel plezier met voorbereiden!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!
Mede naar aanleiding van de reacties hebben we al besloten het feest gewoon in onze tuin te gaan houden, tenzij we toevallig op een buitenkansje stuiten.
Grote tent, opblaasbaar zwembad erbij.
Ook je suggestie voor een jacuzzi vinden we erg aanlokkelijk, dus we gaan rondneuzen welke mogelijkheden daar in zijn. :)