Waar kun je goedkope schaatspakjes, twirlpakjes of balletpakjes kopen?

Het liefst voor kunstschaatsen of twirlen.
Volwassen maat, met rokje.

Toegevoegd na 53 seconden:
Op marktplaats heb ik al gekeken

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Let er op dat goedkoop geen duurkoop wordt. Zeker bij dit soort kleding is het belangrijk dat het goed is afgewerkt en goed van kleur blijft. Er moet heel veel in bewogen worden, meer vaak dan bij gewone kleding het geval is, dus het is zaak dat de naadjes goed zijn genaaid. En ook de kleurechtheid is van groot belang. Stel je voor dat alle meisjes/vrouwen een zwart pakje hebben op één na waarvan de kleur grijs is geworden. Dat zou toch een raar gezicht zijn
Ik neem tenminste aan dat het voor een vereniging is.

Antwoorden (1)

Kijk hier eens tussen.

http://www.sneeuwsportvlaanderen.be/cm/partners/partners-winkels

Toegevoegd na 2 minuten:
Als je tussen die websites niets vindt; bij elke schaatsbaan heb je een klein winkeltje of een mogelijkheid tot aankopen van schaats -en toebehoren. Misschien moet je daar eens horen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt, maar op die eerste website gaat het voornamelijk over skieeën enzo. Kon geen pakjes vinden. Bedankt voor je aanvullig later
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Grote sportwinkels hebben die pakjes normaal gezien ook wel. Maar misschien niet de topkwaliteit die jij zoekt.