Trance Healing kan de genezing vaak minstens 10 x sneller laten verlopen.
In sommige gevallen nog veel sneller.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Wat is dat precies
Ritsuka
9 jaar geleden
Dus als je een bot gebroken hebt groeit dat in een uurtje weer aan elkaar? Hoe moet ik mij dat voorstellen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een door velen niet geacepteerde en niet wetenschappelijk bewezen behandeling met een bepaalde ,nooit gemeten, energie.
Soms is zelfs een behandeling voldoende voor een totale genezing.
Maar meestal is er, na een behandeling ,een verbetering van meer dan 50 %.en volgt een spontane genezing later. ( niet altijd)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Goed lezen!!
We hebben het over een overbelasting.
Geen gebroken botten.
Ritsuka
9 jaar geleden
In je antwoord spreek je alleen over genezig die sneller verloopt, niet specifiek over de overbelasting.
Botbreuken wil dus niet. Gescheurde spieren dan?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De vraag is hier------Hoe kan je iets wat overbelast is sneller laten genezen?----------
Mijn antwoord-------Trance Healing kan de genezing vaak minstens 10 x sneller laten verlopen.
Ritsuka
9 jaar geleden
Jammer dat je niet op mijn vragen in wilt gaan, ik zou graag wat meer hierover willen weten. Hoe kun je meten dat het herstel sneller gaat als dat het normaal zou verlopen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jouw Expertises zijn sport, voeding, gezondheid.
Dus moet je wel heel erg nieuwsgierig zijn hoe en waarom Trance healing werkt.
Ik weet het niet, maar zie het wekelijks gebeuren.
Ritsuka
9 jaar geleden
Ik wil altijd meer leren over vanalles, vandaar mijn vragen.
Dit heeft toch ook met gezondheid te maken?
Ritsuka
9 jaar geleden
Ik wil altijd meer leren over vanalles, vandaar mijn vragen.
Dit heeft toch ook met gezondheid te maken?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja maar als je opnieuw aan mij vraagt of een gebroken bot in een uurtje weer aangroeit, neem ik je niet meer serieus.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb net even gekeken bij gokaleo.com
je bent echt goed bezig.
Via een PB is hier meer toegestaan.
Anders is het chatten.
Wil je echt serieus antwoord geven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Help echt

Andere antwoorden (1)

Nee, iets wat overbelast is heeft rust nodig. Dat kun je niet sneller later verlopen.
Gewoon goed je rust houden, goed eten, niet te veel stress en voldoende slapen. Dat is het beste voor optimaal herstel.

Toegevoegd na 1 minuut:
En natuurlijk het advies van je behandelend arts opvolgen. Als die bijvoorbeeld zegt dat je moet wandelen om het weer op te bouwen, dan doe je dat.
Maar ik ben geen arts en ik ken je medische geschiedenis niet, dus vraag dit na.
Ritsuka
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
En hoelang mag dat duren
Ritsuka
9 jaar geleden
Hoelang het herstel duurt? Dat is niet te zeggen, je verteld ook niet wat je blessure is.
Als je bijvoorbeeld enkelbanden hebt verrekt, kan het wel een half jaar duren voor het helemaal weg is.