op wat moet je letten bij bulken?

iemand tips voor mij hoe je er aan begint en wat je moet doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
Amadea
9 jaar geleden
Bedoel je daarmee het nadoen van een bronstig hert?
Utrecht
9 jaar geleden
Dat heet burlen...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bulken is toch boeren?
Ritsuka
9 jaar geleden
http://www.surfplaza.be/webgids/gezonde-voeding/bulken/
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/Bulken
ronron1212
9 jaar geleden
http://fitnessjunk.nl/spiermassa/bulken/
Cryofiel
9 jaar geleden
Bulken... nooit van gehoord... weer wat geleerd dus. Hoewel, ik ken het woord wel: iemand bulkt van het geld. Is 'bulken' in de zin van 'boeren' een modewoord dat over twee of drie jaar totaal zal zijn vergeten, of is het streektaal?

Het beste antwoord

Veel complexe koolhydraten en dan geen geraffineerde suikers. Denk aan zilvervliesrijst en volkoren spaghetti, volkoren brood, Brinta en nootjes. En natuurlijk voldoende vlees en vis. Fruit is voor het trainen altijd wel lekker voor de snelle suikers.
Probeer het langzaam op te bouwen qua calorieën. Dus bepaal wat je nu binnenkrijgt en ga daar dan steeds een beetje boven zitten en verhoog het steeds een beetje. Als je niet aankomt schroef je het nog wat omhoog, en als je vindt dat het te snel gaat minder je weer wat.

Nog een tip: bij je eerste bulk moet je het rustig aan doen en niet te extreem, want anders wordt de kans op strié groter.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
danku dat u op mijn vraag hebt geantwoord. dus gezonde voeding eten want soms zie ik bv op choco staan 480 kcal is dat dan ok of is dat helemaal niet wat je nodig hebt