Op welke dagen is het het rustigst in Walibi Holland?

Ik wil graag voor of in de zomervakantie naar Walibi maar ik weet niet welke dagen het rustigst zijn.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
24.3K

Antwoorden (2)

Voor de zomervakantie zal het over het algemeen rustiger zijn dan tijdens de zomervakantie, wanneer veel 'dagjesmensen' er op uit gaan naar bv. Walibi.

Welke dag het rustigst is tijdens de vakantie, zal vooral van het weer afhangen, bij erg heet of fris weer, of bij nat weer, zal het beduidend rustiger zijn dan het ideale '20 graden en half bewolkt'-weer. Ook kun je er vanuit gaan dat het in het weekend drukker is dan doordeweeks.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat kun je moeilijk van tevoren bepalen. Dat hangt erg van het weer en de periode af. Over het algemeen gaan er veel scholen op schoolreis (klassenuitjes eigenlijk, voor de middelbare scholen) eind juni/begin juli. (eigen ervaring) dan is het dus vrij druk.
Als het regent is het weer minder druk, maar dan is het park ook minder leuk. Mijn tip is om nog voor de zomervakantie te gaan op een vrije dag, en als je toch in de vakantie wilt op een maandag of dinsdag wanneer het bewolkt is en er kans is op een bui.