welke shake kan ik het beste gebruiken bij het doen van squats?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
9 jaar geleden
Is geen speciale shake voor.
En voor de meeste mensen is het zonde van het geld, eet gewoon vaker een bak kwark

Antwoorden (1)

Voor herstel of voor energie? Voor herstel is een eiwitshake belangrijk. Je spieren beschadigen namelijk en zonder eiwitten herstellen je spieren niet. Je spieren hebben dus altijd eiwitten nodig.

Je zou voor de training een Pre-workout supplement gebruiken dat voorziet je van energie. Zelf gebruik ik dat niet maar eet ik gewoon pasta voor dat ik ga trainen en een banaan.