Gaat de karavaan ook voor een tijdrit uit bij de tour de france?

Wij willen deze zomer gaan kijken bij de tijdrit van de tour de france. We gaan met onze twee jonge kinderen, voor wie de karavaan het hoogtepunt is. Is er ook een karavaan vooraf en om de hoeveel minuten kunnen we een renner verwachten?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Dit jaar is er maar 1 tijdrit en dat is op zaterdag 26 juli. Het gaat om een tijdrit van Bergerac naar Perigueux over 54 km. De 1e renner zal 's morgens om 10:10 uur vertrekken en de laatste renner vertrekt om 16:27 uur. Gemiddeld zal er 2 tot 3 minuten tussen het vertrek van de renners. Er zal een korte karavaan langs komen, maar als je die wilt meemaken, zul je wel voor 09:30 uur op het parkoers moeten staan. Na die tijd is er alleen nog maar plaats voor de renners.
Prettige vakantie toegewenst... :)