ik wil graag een (militaire)trainings bedrijf beginnen kan dit?

eigenlijk bedoel ik dat mensen 1 week of 2 weken of langer ergens zijn mischien buitenland of ergens in nederland waar ze dat 7 dagen per week trainen om bijvoorbeeld te afvallen of voorbereiden op een wedstrijd bijvoorbeel ironman... ik kan weining informatie vinden over hoe en wat ik allemaal moet weten ect.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Als eerste moet je al een opleiding gedaan hebben voor sportinstructeur daarnaast moet je als je een kamp wil opzetten voor mensen die willen afvallen moet je alles weten over eten denk aan: wanneer, wat ze moeten eten en je moet weten wat je wanneer ze wat moeten eten dus koolhydraten voor het sporten en eiwitten na het sporten (ik zeg maar ff wat). Ik weet niet of je het programma obesitas hebt gekeken maar je moet heel erg daar op lijken want anders heeft het geen nut, je moet ook denken aan een psycholoog want meestal zijn het de psychische problemen waardoor de mensen gaan eten zodra je dit hebt heb je al een goede basis.