Vraag van een vriend: "Waar kan ik voor weinig één pimpelpaars schaatspak laten maken?" #durftevragen

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (2)

Koop een wit pak en verf het zelf als het nergens te krijgen is met textielverf in de wasmachine...

Ik weet niet of het wel te koop is...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'Laten maken' en 'voor weinig' gaan natuurlijk niet samen op ; zeker niet in Nederland. An sich is een schaatspak naaitechnisch niet heel ingewikkeld, maar er gaan toch de nodige uurtjes inzitten, plus het (vrij dure) materiaal, dus tenzij je een moeder / oma / buurvrouw / vriendin hebt die heel handig is met de naaimachine, zul je toch de poeplap moeten trekken.

Je zou bij een firma die gespecialiseerd is in zwem- of turnkleding / sportkleding kunnen informeren of ze toevallig in die kleur schaatspakken leveren (af fabriek, dus niet uit een Nederlands atelier) , maar in de regel zitten daar meerdere kleuren in.

Zelf verven van een ander kleur pak kun je vergeten ; het is kunststof, en daar pakt de in de supermarkt / drogist verkochte verf niet best op. Met wat mazzel kom je net op de status 'vekleurd', maar echt diep pimpelpaars kun je schudden, helaas.

Je zou op de link in elk geval een prijsindicatie kunnen opvragen ; wellicht valt het mee. Paars zit alleen niet in de standaard-kleuren, maar is wellicht op aanvraag wel te krijgen.