Mag ik deze airsoft gun hebben zonder een vergunning te hebben ?

Mag ik een Ika zuchi hebben zonder vergunning? Ik heb namelijk gelezen dat hij legaal is en wil er graag eentje aanschaffen maar dan eerst even kijken dat ik die kan hebben zonder vergunning.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Sport
1.5K

Het beste antwoord

Een Airsoft apparaat is in beginsel een verboden wapen !

Tenzij:
Je 18 jaar of ouder bent en Lid bent van de Nederlandse Airsoft Belangen Vereniging www.nabv.nl (zie hun voorwaarden)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie.
Jammer genoeg mag ik hem dan niet hebben zonder vergunning bedankt voor mijn vraag te beantwoorden!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Een lidmaatschap bij de NABV is geen vergunning, maar wel noodzakelijk. Graag gedaan.