Kan je zwemmen in een sport-bh?

Is een sport-bh geschikt om te gebruiken als bikini topje?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
10.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een zwembad lijkt me handiger. ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Denk dat het door gaat schijnen en uit gaat lubberen als het doorweekt raakt
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In een zwarte stevige gaat dat makkelijk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zou gewoon een badpak aanschaffen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarom koop je er niet gewoon!
http://www.hunkemoller.com
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Dat hangt van de sport BH af. Als hij stevig is met een goede binnenvoering kan dit gewoon. Ik heb dat zelf ook gedaan in mijn Nike sport BH. Deze is grijs van kleur maar heeft in de binnenkant een stukje zwarte voering zitten. Je zag er niets doorheen. Laat me raden je wilt niet zo'n niemendalletje waar binnen 3 tellen alles uit valt en daarom wil je een sport BH gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@HeerVoldenmort, precies, jij snapt hem ;) maar bedankt!
HeerVoldemort
10 jaar geleden
http://m.goeievraag.nl/vraag/497212;-) zie mijn vraag van vorige week.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Helemaal geen behulpzaam antwoord gehad. Hunkemuller krijgt eerdaags een groter assortiment aan badkleding. Sommige sportzaken zoals Tellstar kunnen een sport bikini bestellen. Je moet kijken naar het merk Arena.http://www.wiggle.co.uk/nl/?s=arena+bikini Deze site is betrouwbaar. Alleen zijn niet alle maten op voorraad.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heel erg bedankt, hier heb ik wat aan! Misschien dat ik iets ga bestellen!

Antwoorden (1)

In degelijke zwarte bh kun je gewoon gaan zwemmen. Maar als je van plan bent regelmatig te gaan zou ik een bikini aan schaffen want een bh zou sneller verkleuren door het gloor