Hoe zwem ik voor de eerste keer met een monovin?

Ik wil graag een monovin kopen, maar mijn moeder zegt dat ik dan verdrink ofzo. Kan ik zonder goede training toch monovin zwemmen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
Poet
10 jaar geleden
In het ondiepe deel van het zwembad kan het toch nooit mis gaan?

Antwoorden (2)

Je kunt toch met je armen alleen al je hoofd boven water houden? dus ik zie niet in hoe je hier mee zou kunnen verdrinken. Tenzij je er lood aan hangt oid.

Als je 1x met flippers hebt gezwommen ben je er zo mee weg. het is hetzelfde als dat je met flippers beide benen hetzelfde laat doen.Alleen dan wat effectiever.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zal van zelf gaan, alleen heb je in begin kans op kramp, dus niet gelijk ver innopen water, tot je gewend bent.