Bij welke winkel (niet online) kan je een hartslagmeter voor wielrennen kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
10 jaar geleden
zo'n los horloge ding? of alleen een sensor voor te gebruiken bij een hometrainer in de sportschool?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo n ding die je om je buik moet doen

Antwoorden (3)

De fietsenwinkels, die ook racefietsen in het assortiment hebben, verkopen vaak ook hartslagmeters.
AlphaLimaSierra
10 jaar geleden
Ik vermoed bij de meeste goede fietsenwinkels wel. Zeker de grote.
Bijvoorbeeld Halfords. Voorbeeld: http://www.halfords.nl/product/115968-minoura-hartslagmeter.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ANWB winkel heeft ze ook