is er verschil tussen de kl daypacks van 10, 20, 35 en 40 liter?

als ik google vind ik van 10 20 35 en veertig.
zijn ze allemaal hetzelfde?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
Amadea
10 jaar geleden
Waar staat kl voor? En hoe kan het dat jij denkt dat rugzakken met verschillende maten toch hetzelfde zouden zijn? De liters geven aan hoeveel ruimte erin zit!
gvrox
10 jaar geleden
Wat zijn kl daypacks, en hoe kan iets met een inhoud van 10 liter hetzelfde zijn als eentje van 40 liter ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nou legerrugzakjes van het leger dus.
google maar effe op kl daypack maar dan liegen ze volgens mij want de een zegt veertig en de ander 10\
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar op defensieforum.nl staat dat er maar een maat is
Amadea
10 jaar geleden
Bedoel je dat jij als soldaat het leger ingaat, en nu wilt weten welke maat rugzak verplicht is als je op training gaat of de vierdaagse gaat lopen? Staat kl dan voor Koninklijke Luchtmacht of Landmacht?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja zoiets.
Ik wou een stevig rugzakje voor daghikes en wil die van 35 l maar dat weet ik dus niet zekr
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Plaats jouw reactie

Het beste antwoord

Jazeker is daar verschil tussen. Een rugzak tot 20 liter is een klein exemplaar. Heeft de zak een inhoud van 20 tot 40 liter, dan is die perfect geschikt voor dagtochten. Bent je van plan te gaan reizen of een trektocht te maken, kies dan voor een rugzak van 40 tot 60 liter. Om een tent, slaapzak en -matje, voedsel, kookspullen, kleding, en dergelijke spullen voor langere tijd mee te kunnen nemen is een rugzak met een inhoud van 60 tot 120 liter nodig.

De maat en het gebruik zijn van doorslaggevende betekenis bij de keuze van een rugzak. Een gewicht van 10 tot 15 kilo is gebruikelijk voor een militair die gaat marsen. Dat kan je bereiken door een rugzak van 40 liter te gebruiken. Hoef je maar vijf kilo te dragen, dan is een rugzak van 20 liter groot genoeg.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heel erg bedankt hoor!