Waar kan je wedstrijden vinden voor (beginnende) wielrenners in jou regio?

Ik wil graag eens zien hoe ik ervoor sta.
Ik ben 16 jaar oud en wil graag eens een wedstrijd fietsen om te kijken of ik het tempo kan bijbenen.
Is er ergens een site waarop je allerlei wedstrijden kan zien die er in de buurt zijn of moet ik per se lid zijn van een vereniging om wedstrijden te kunnen fietsen?

Even ter informatie, ik fiets 2 a 3 maal serieus per week.
Ik ben geen lid van een vereniging en voorlopig wil ik dat ook nog niet worden.
Ik zit op voetbal, maar tussendoor fiets ik aardig wat stukjes.

Heeft iemand hier een antwoord op?

Groet Jaron

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Hoi Jaron,

Je zou eerst eens een tocht mee kunnen doen bij b.v.: http://www.vlsontour.nl/
Als je daar een beetje mee kan komen met de wat snellere jongens, kan je aan een wedstrijd gaan denken.
Al denk ik dat bij een wedstrijd je wel lid moet zijn van een vereniging.

Succes, groeten,

Vattax