Weet iemand een interessante sport?

Ik wil wel sporten maar ik wil gen saaie sport zoals lopen of fitness of judo ofz zelf heb ik al paard gereden geskiied judo, gezwommen, gelopen, fitness .. maar ook geen te extreme sport want ik heb nog al ongeruste ouders

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
2.6K

Het beste antwoord

Alle sporten die je opnoemt, zijn solo-sporten (behalve judo dan, waar je één tegenstander hebt) - heb je daar een speciale reden voor? Want een sport in een elftal of in elk geval met een team, is vaak véél boeiender om te doen, omdat je het met elkaar moet doen. Denk bijv. aan hockey, basketbal, volleybal, handbal, voetbal, cricket, softbal, honkbal enzenz. Ze zijn boeiender, omdat je naast techniek, ook met taktiek te maken hebt.
Maar als je liever solo (of bijna solo) sport, is schermen ook erg leuk, al is de techniek hiervan nou niet bepaald een makkie...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankje om mijn blik te verruimen op team sporten !

Andere antwoorden (16)

Ga op kick boxen

Toegevoegd na 1 minuut:
rugby, waterpolo
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zal ze wel te extreem vinden. wel erg leuk :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze vond al het anderen niks dan moet ze toch naar de extreme sporten
Zumba?
Body Combat?
Schermen?

Of is dat ook allemaal te saai?

Toegevoegd na 40 seconden:
Kickfun (voor als je kick boksen te extreem vindt)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De sporten die je al geprobeerd hebt, daar ben je ook enthousiast aan begonnen lijkt mij.
Ik zou hieronder een heleboel sporten op kunnen noemen, maar dat is dan nog geen gericht antwoord op je vraag.
Wat de een saai vindt daar loopt de ander mee weg.
Verruim je blik en je komt er vast en zeker uit.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probeer Curling (fluitketelschuiven).
Is geen extreme sport, dus je ouders hoeven niet ongerust te zijn en wie weet redt je het wel om de Olympische Spelen 2014 te halen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
spannend!!!! :)
Capoeira, had er ook nog nooit van gehoort maar schijnt erg leuk te zijn, zo te lezen, zie link

Schoonzwemmen, water skieën, (misschien iets te gevaarlijk) onderwater rugby (ja bestaat echt) en naakt yoga:) ook heel apart
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het britse 'bowlen', met een soort vaasjes/open ballen die je naar een kleiner balletje moet rollen (lijkt wat dat betreft op petanque).

Op zijn minst een interessante sport...

Toegevoegd na 2 minuten:
Of anders 'la canne'
14 jaar geleden
Bergbeklimmen.
Of gewoon klimmen met abseilen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een kano kun je ook uren zoet zijn. Lekker buiten in de natuur.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Schaakpuzzels (goed voor your mind)
Muurklimmen (algemene ontwikkeling)
Danslessen (aanvulling op ontwikkeling én kenniskring opbouw)
Vliegeren/kitesurfen (lekker buiten spelen)
en last but not least.....voorhuidjoggen (gewoon omdat je dat fijn vindt)! Suc6 enne, veel plezier! :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voorhuidjoggen is voor Bubbels misschien niet de goede sport. Op haar profiel staat bij geslacht "vrouw".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oei, klein detail......eh...ff improv..... Eh voorhuidjoggen samen met haar partner dan?! ;-)
SUDOKU maak er een sport van door een moeilijke te maken binnen een uur

lukt vrijwel niemand
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Duiken. Kost wel een lieve duit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Krav Maga, dansen, hardlopen (gratis, zelf een tijdstip kiezen, je ziet veel natuur), fietsen (zelfde voordelen als bij het hardlopen)
14 jaar geleden
Fierljeppen dat is iets voor jou.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
turnen
da's leuk want daar wordt je heel lenig van!
en het is voor jongens en voor meisjes