Is hoogspringen een populaire sport in Nederland?

Die vraag moet ik beantwoorden voor een werkstuk lo. maar ik kan niets vinden. weet iemand dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

er zijn maar weinig hoogspringers
voor het preciese antwoord zou contact op kunnen nemen met de nederlandse atletiek bond die weten het precies
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo'n mooi antwoord! wie gaat hier nu ongemotiveerd op minnen. Van mij zou je een dikke plus krijgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mensen hebben niks beters te doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vind het ook een prima antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankje!

Andere antwoorden (3)

Dat je niets kan vinden zegt toch wel wat..

Nee, hoogspringen is geen populaire sport in Nederland.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoogspringen is een onderdeel van atletiek, net zoals hordenlopen, verspringen, hink-stap-sprong, discuswerpen, kogelstoten, en speerwerpen. En voor de mannen nog polsstokhoogspringen. Dan nog de lopers (100, 200, 400 m .enz). Als iemand uitzonderlijk talent op één onderdeel heeft, kan hij zich daarop natuurlijk specialiseren.
Maar net als bij turnen er allerlei onderdelen zijn (en toestellen), is dat zo bij atletiek.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is het nou populair of niet?
Absoluut niet,geen enkele atletiek sport is populair in nederland
het mooist zijn de records van hoogspringen,dat interesseert ook de meeste mensen