hoe worden in Hamar de namen van schaatsers zichtbaar gemaakt in het ijs?

Bij de EK zie je in de 1e of 2e ronde in het ijs de naam en het land van de schaatsers. Zit dit in het ijs of wordt het geprojecteerd of is het een beeldeffect/titel (wat knap zou zijn omdat de camera beweegt).

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Dat wordt allemaal later met de computer aan het beeld toegevoegd.

Net als de reclameborden langs het veld bij voetbal en de lijnen en namen in het water bij zwemmen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Later?
En als het live-wedstrijden zijn?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat later is tegenwoordig natuurlijk slechts een fractie van een seconde. Maar ik wil hiermee aangeven dat het dus nog niet op het oorspronkelijke beeld te zien is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Duidelijk ;)
Plus voor je antwoord