Weet iemand een goede oefening voor je twee bovenste spieren van je sixpack?

Mijn vier onderste buikspieren groeien namelijk veel sneller dan mijn twee bovenste. Hiermee bedoel ik de twee six pack spieren net onder je borstspieren.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

je kan gewone buikspier oefeningen doen, je gaat liggen en met je benen gebogen en je komt overeint tot je kniën, je moet je handen wel achter je rug leggen anders krijg je last van je nek, je doet dat elke dag, tot je het niet meer kan volhouden. als je maar lang genoeg die oefening doet, kan je je vaker achter elkaar overeint komen met je bovenlichaam.