Wat is in dit weer verstandig om te dragen tijdens joggen ?

Het is koud en soms nat.
Ik ben een jongen van 17.
Wat houdt me warm en helpt misshien bij het verbranden van calorieen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
10 jaar geleden
Voor verbranden van kcal hoef je niks speciaals te doen, dat doet je lichaam zo al.

Antwoorden (1)

Ik raad je aan om goede thermokleding te halen, een shirt en een broek. Dit scheelt een heel stuk voor je warm te houden.
En verder moet je zelf kiezen, een regenafstotend hardloopjack kan handig zijn. Zlang je maar snel weer opwarmt en droog word zodra je weer binnen bent.
Ritsuka