Welke spullen heb je nodig voor een goede bootcamp ?

Voor een bootcamp die georganiseerd word hebben wij spullen nodig maar wij weten niet zo goed welke spullen je er allemaal voor nodig hebt om een goede bootcamp te houden! Iemand idee wat je nodig hebt en waar je die vandaan kan halen!!??!!?!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
1.4K
Ritsuka
10 jaar geleden
voor een echt goede bootcamp heb je helemaal niks nodig. dan train je gewoon met je eigen lichaam en de omgeving (denk aan bankjes, hekjes en dergelijke)

Antwoorden (2)

Een boot eten drinken
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij Bootcamp lessen zie je veel kettle bells, fitnessbags en medicijnballen om je lichaam krachtige te maken. Ook wordt je uithoudingsvermogen en reactievermogen op peil gebracht en hiervoor kun je goed pionnen, speeddiscs gebruiken. ik bestel deze artikelen altijd op fitnessmerken.nl zij hebben echt veel op voorraad! http://www.fitnessmerken.nl/crossfit.html