binnenkort met beter weer bootje varen en dan picknicken, wat mee en hoe goed koel te houden?

moeten eerst namelijk 2 uur met de trein, ben bang dat koelelementen in koeltas dan al niet echt veel nut meer hebben snappie..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

De koelelementen thuislaten ,in plaats daarvan een petfles met (bron)water)tot 75 % legen de resterede hoeveelheid invriezen en deze gebruiken als koelelement
Dit werkt ook met andere frisdranken.ook koolzuurhoudende en vruchtensappen het gedeeltelijk legen hoeft niet altijd maar is wel zekerder om te vermijden dat de fles scheurt. Het voordeel is tevens dat je A niet meer gewicht meeneemt de frisdrank neem je anders toch mee.
B de inhoud van de fles of flessen groter is en dus langer koud blijft (in een goede koelbox tot 36 uur )
C je altijd een echt koude frisdrank hebt
D je geen koelelementen mee terug hoeft te sjouwen of aan te schaffen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+, je haalt me de woorden uit de mond.

Andere antwoorden (2)

Koelelementen kunnen wel tot vier uur koud blijven, dus wel zo handig om een koeltas mee te nemen.

Je kunt daar alles in doen wat echt koud moet blijven. Verder zou ik een fles wijn meenemen. Hoeft niet koud te staan. Je kunt zoutjes en crackers menemen. Heel lekker bij een picknick is gehaktbrood, gekookte eitjes, fruit groentespiesjes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan ook tijdens het 'bootje varen' een stevige gesloten tas in het water hangen aan een touw, koelt ook goed af. De dingen die 'mooi' moeten blijven kan je in een broodtrommel o.i.d. doen met een diepvrieszakje (goed afgesloten) erom.
Hmmm.. ik heb wel zin in zo'n picknick!