kan je in 1 week je conditie iets verbeteren?

Ik moet volgende week de coopertest herkansen , 2 km rondjes rennen binnen 12 minuten.
Maar vandaag heb ik het niet gered en ik wil wel beginnen met trainen alleen lukt het wel in 1 week?

Toegevoegd na 1 minuut:
(Het was me wel gelukt om de 10 rondjes nog te redden alleen deed er 13:04 min over.)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat hangt ervan af. Als je nog geen eens op de helft was gekomen maar wel helemaal kapot was, dan gaat het moeilijk. Als je het bijna hebt gered en als je dan nu elke dag even 2 km gaat hardlopen dan moet het lukken. Als je het elke dag niet red kan het ook gewoon 2-3 keer. Maar hoe minder vaak je het traint hoe kleiner de kans wordt op een (grote) verbetering.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik zie net dat je de vraag ietsje hebt aangepast. Als je gewoon de komende week gewoon een paar keer 2 km hard gaat lopen. Dan dat je het dan gewoon makkelijk red. Het beste is nog om goed uitgerust te zijn!
Ritsuka
10 jaar geleden
1 week is wel weinig om echt resultaat te zien
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka: ze is pas 16, dus ze kan prima een tot 2 minuten afsnoepen van die 10 rondjes.
Dat zou mij op mijn leeftijd nog wel lukken! tszzzz: Als je 16 bent, dan moet je dat inderdaad kunnen.
Dus daar moet je aan gaan werken!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Elke dag 2,5 km rennen behalve de dag VOOR de coopertest en je hebt er in ieder geval alles aan gedaan!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik ging voor de 2, 7 km in 12. Als ik dan ging trainen deed ik 2.7 heen... en dan moet je nog terug. Ga voor de 2 km, en op de terugweg rustig op een laag tempo joggen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waar je ook op kunt letten is dat je niet gaat lopen. Ik heb altijd het idee dat je hierdoor sneller stopt/opgeeft

Het beste antwoord

Zeker wel. Iedere dag rennen (met beleid!) zal zeker je conditie al binnen een week verbeteren. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankuwel!