Hoe handdoek omslaan dat tie blijft zitten?

Het is misschien een domme vraag. Maar je ziet zo vaak dat mooie dames een handdoek dragen. Om middel of om de borst.
Het blijft bij iedereen zo mooi zitten (lijkt het), maar mij lukt het niet.
Hoe doen ze dat toch?

Ik zie dat je nu speciale omslagdoeken kunt kopen. Maar die waren er een aantal jaar geleden nog niet en dan sloeg men badlaken om zich heen, vouwde het vast, en het bleef lekker zitten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
6.6K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.wikihow.com/Wrap-a-Towel-Around-Your-Waist
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Alleen bij mooie dames blijft-tie mooi zitten,anders niet.
Ik heb er geen problemen mee!:p Hehe,ik kon het niet laten^^
Antoni
10 jaar geleden
Laurena, ik wilde hetzelfde grapje maken -het eerste deel dan-, maar je was me voor!
Antoni
10 jaar geleden
Het idee van de link van mendelson is eigenlijk best slim: rol de "rand" van de handdoek naar beneden in plaats van een hoekje om te vouwen. De "waarschuwing" onderaan die website "Folding may not result in as good of a hold as rolling." (Vouwen kan een minder sterk resultaat opleveren dan oprollen) klopt helemaal!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
lol @laurena
ah! is dat het probleem ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als jullie deze info als antwoord neer zetten....
want dit zijn toch best goeie antwoorden
ook die link!

Antwoorden (1)

De handdoek moet lang genoeg zijn om een overslag te kunnen maken. Je draait 'm zodanig om je lijf dat het einde aan de zijkant komt. Dat laat je hoger uitkomen dan het begin, en dan gebruik je dat om het er boven in te stoppen. Als de handdoek goed aansluit dan blijft het geheel prima zitten. Als het te losjes zit kan het omgevouwene loslaten.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo doe ik het ook, maar het lukt niet altijd. +
Antoni
10 jaar geleden
Als ik een stropdas moet strikken, moet ik dat ook een paar keer opnieuw doen, voordat ze goed zit. Dit is vast iets vergelijkbaars...