Hoor en lees dat ons water (vijvers)worden leeggevist door Polen. Als deze mensen de papieren hebben moeten zij zich toch aan onze regels houden?

De afgelopen week heb ik zowel gelezen en gehoord (radio) dat buitenlanders alle gevangen vis en zeker karper meeneemt. Nu moet de Nederlander lid zijn van een hengelsport vereniging en een vispas hebben. Buitenlanders hebben vaak geen vaste woon en verblijfplaats. Hoe komen deze mensen dan aan hun vispas e.d. ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

die hebben ze niet....maar heel vaak zijn ze ook niet op de hoogte van al onze regels en wetgevingen en nog meer regeltjes. ... vertel het hen gewoon. De meesten doen echt niet moeilijk.