Heeft iemand tips voor waterskien?

Een week geleden was ik in amerika met mijn familie bij familie uit amerika. We gingen waterskien maar het lukte mij maar niet om echt rechtop te staan, ik leunde naar achter en hield mijn skies naast elkaar maar na een tijdje viel dat koord waar je je aan vast houd uit mn handen en het maakte niet uit hoe stevig ik hem vast hield.

Nu ga ik vrijdag waterskien hier in nederland met mijn familie, heeft iemand tips?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
4.3K
Ritsuka
10 jaar geleden
echt rechtop staan is ook moeilijk hoor

Antwoorden (1)

Ga hangen in het water met je billen laag in zithouding, zodat je voeten en je ski's vooruit steken. Hou je armen recht, terwijl je de beugel vasthoudt, blijf hangen, door de snelheid van de boot wordt je uit het water getrokken, zodat je rechtop komt, blijf ook dan hangen, dus niet rechtop gaan staan. En nog een goede tip: laat de beugel los als je valt.
Succes en veel plezier.