hoe kan ik tabak droog houden in water?

hallo, ik heb een vraag. ik ga binnenkort bij discovery channel het programma mee doen van ultimate survival experience , alleen is de vraag alsvolg.. ik ben een roker, en weet iemand een tip hoe ik mijn sigaretten / shag droog ken houden als ik bv onder water zwemmen moet? kan op google er niks van over vinden. boterhamzakjes en diepvries zakjes lekken

alvast bedankt
ps is op de duitse discovery channel

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien gewoon op t vaste land laten?
Ritsuka
10 jaar geleden
Goed moment om te stoppen.
straks steek je ergens de natuur in de fik.
Computoon
10 jaar geleden
Waarom niet gewoon stoppen met roken? Als je lichamelijk/geestelijk in staat bent mee te doen aan een 'ultimate survival experience' dan moet stoppen met roken toch een zeer gezond fluitje van een cent zijn... Je prestaties zullen er alleen maar van toenemen. (Betere long- en hartfunctie enz. enz.)
Computoon
10 jaar geleden
Inderdaad, dat vraagt hij niet. Daarom is het ook geen antwoord op de vraag maar een reactie. Ik begrijp namelijk totaal niet waarom mensen aan de ene kant aan een 'uitdaging' t meedoen waarin alles van hun lichaam wordt gevraagd en aan de andere kant., zeker op de langere termijn, datzelfde lichaam de vernieling in helpen door te roken. Dat is voor mij zo'n grote tegenspraak dat ik het niet snap. Je kunt tegenwoordig niet meer volhouden dat 'de mens' onwetend is of de uitermate schadelijke gevolgen daarvan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het zou zo fijn zijn als die moraalridders nou toch eens 1 vraag over roken over zouden kunnen slaan. Tegenwoordig krijgen we zelfs van de lucht die we inademen al gruwelijke kanker, laat mensen toch hun sigaretje roken.
gvrox
10 jaar geleden
@wavaria : ik denk dat het hier vooral gaat om het contrast tussen "ultimate survival experience" (dat zou je associeren met ontberingen, met minimale bronnen overleven e.d.) en dan toch de "luxe" van tabak willen hebben.

Antwoorden (3)

Vroeger had men van die kokertjes waar je geld e.d in kon bewaren . Deze waren waterdicht , misschien zijn die nog te verkrijgen in een sportzaak of zo . En anders eens informeren bij een tabakszaak
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je al gedacht aan de waterdichte hoesjes voor telefoons, deze zijn 100% waterdicht.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
en waar kan ik dit kopen in de stad?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de meeste telefoonwinkels hebben ze ze wel en aangezien de link er 1 is van een sportzaak, zou je het ook daar kunnen proberen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die hoesjes zijn ook te koop bij de action, daar kosten ze ook niet zoveel.
HeerVoldemort
10 jaar geleden
@Wavaria zijn deze ook net zo goed dan? Ik twijfel altijd aan de kwaliteit van dit soort zaken.
Er zijn goedkope koelkast voorraad dozen te koop met sluitclips aan alle 4 zijden van de deksel. Ik gebruik een kleintje als zeepdoos, maar grotere formaten zijn ook verkrijgbaar bij b.v. Blokker of Xenos. Ze zijn absoluut waterdicht zolang je er geen diepzee expeditie mee gaat doen...