Belde met NCRV over spam in mailbox. Ze hingen op. Bestaat er een instantie waarin je je beklag kunt doen over klantenservices zelf?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij de OPTA kunje hier voor terecht https://www.spamklacht.nl/
capthavoc
10 jaar geleden
De NCRV die spam verstuurt, dat lijkt me sterk ? kun je wat meer vertellen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@HappyBram: De Opta houdt zich helemaal niet bezig met de kwaliteit of klantvriendelijkheid van een klantenservice/helpdesk. @Missive: Indien je een klacht heb over de klantenservice, dan kan je jezelf het beste richten tot de klachtenafdeling van NCRV.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Abonneerde me op hun tv-blad. Kreeg daarna spammail om naar hun site te gaan en dan bijvoorbeeld via hen een badhanddoek voor 10 euro te kopen. De spam was niet afklikbaar. Het was een link tussen EPromo en NCRV. Mailde met Privacy Waarborg en na drie dagen mailde die al terug dat de NCRV me had uitgeschreven. Dat laat onverlet dat ik mijn abonnement weer opzegde toen de medewerker van de klantenservice de hoorn ophing toen ik aandrong dat hij hier iets aan zou doen. Toen ik de NCRV dit een brief vertelde, kreeg ik na een week een mail van dezelfde klantenservice waarin ze vertelden het jammer te vinden dat ik stopte, hoewel ik “had meegewerkt aan het maken van goede programma's”. Maar ze repten met geen woord over mijn klacht. Vandaar mijn vraag over waar je een klacht over zo'n klantenservice zelf kunt deponeren, aangezien de NCRV, ook de brieven door hen laat beantwoorden en het geen zoden aan de dijk zet om aan de klantenservice een klacht over henzelf in te dienen. Een klachtenafdeling hebben ze niet. Nadat de hoorn op de haak werd gelegd, belde ik meteen voor de tweede maal en kreeg wederom nul op rekest.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat me allang niet meer om de spam...
Het gaat om een onbeschofte klantenservice die telefoons op de haak gooit...

Antwoorden (1)

Beste Missive,

Ik zou een mail sturen naar TROS Radar. Misschien word jou item wel in de uitzending besproken. Of je geeft ze de koude douche trofee!

Mvg,

Carsten Flokstra