mag ik vissen in de sloot met mijn zoontje zonder vispas?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
4.9K

Het beste antwoord

Nee dit mag niet.

Door onderstaande vispascheck te doen,kun je zien of je een vispas of een kleine vispas nodig hebt.

http://www.sportvisserijnederland.nl/vispas/?page=vispas%5Fcheck
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ItisILeClerc
10 jaar geleden
wow, een van de slechtste flowdiagrammen die ik ooit heb gezien, overtreedt werkelijk elke regel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat bedoel je precies ItislLeClerc?

Andere antwoorden (1)

Nee, dat mag niet. Als je zoontje onder de 14 is en met 1 hengel vist hoeft hij geen vispas te hebben, maar de toezichthebbende wel. Is hij ouder dan 14 of vist hij met meerdere hengels, dan is het nodig om een visvergunning te kopen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt ook niet, hij heeft dan een jeugdvisvergunning nodig, zie link bij antwoord hierboven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Lees eens goed, de jeugdvisvergunning is alleen voor mensen onder de 13 die zonder begeleiding van een volwassene vissen. Kinderen boven de 14 jaar hebben een "kleine" vispas of een gewone vispas nodig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja ik dacht dat je ook bedoelde te zeggen dat je niets nodig hebt als je onder de 14 bent en alleen vist.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, daarover heb ik niets vermeld aangezien dat niet aan de orde is in dit geval.