waar kan ik een vulpotlood halen met grijpertje voor GEWONE potloodpunt?

Ik had vroeger een vulpotlood en als je dan op de achterkant drukte, ging er aan de voorkant een 'grijpertje' open. Hier kon je dan een gewone potloodpunt uit een potlood in doen. Ik heb helaas geen foto's, maar ik zou graag weer zo'n vulpotlood willen hebben. Waar kan ik deze kopen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die lijkt er inderdaad wel erg veel op! Maar er staat bij dat deze een vulling hebben van 3,15 mm en dit is dikker dan een potloodpunt. Maar ik zal hem eens bekijken in het echt! Bedankt!

Antwoorden (1)

Die zijn nog steeds te koop bij een goede kantoorboekhandel.
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel! Ik zal snel eens gaan kijken.