Hoe kun je als veldvoetbalkeeper je zwakke hoek trainen ?

Ik ben keeper op de b1 en ik heb een uitstekende rechtse hoek maar als de bal links gaat heb ik ze vaak niet omdat iets me tegen houdt om te duiken

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Sport
3.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het sneeuwt en er ligt veel sneeuw op het veld dan over het hele veld duiken naar je mindere hoek probeer het zeker
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En als het niet sneeuwt

Antwoorden (1)

Probeer eerst laag te beginnen met vallen, dus eerst op je knieen daarna laag op je hurken enz. Ik heb precies het zelfde gehad, een fantastische rechterkant en een belabberde linkerkant maar door die oefeningentjes is dat wel beter geworden. Ik heb nu ook nog steeds dat als ik me bewust de linkerkant op wil laten vallen dat iets me tegen houdt, maar in een wedstrijd heb ik daar geen last meer van omdat alles eigenlijk automatisch gaat.
Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heb je mischien ook nog oefeningen of andere dingen hiervoor ben nu trouwens steeds meer aan het te duiken naar links over de grond lukt nog wel maar niet in de lucht heb je nog tips ?
bedankt voor je reactie trouwens !!!