hoe doen marathon lopers het als ze onder het rennen naar de wc moeten?

Wat doen ze om te dit te voorkomen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.9K

Het beste antwoord

De lopers gaan van tevoren natuurlijk naar de wc. Door de wedstrijdspanning lukt het dan meestal ook wel, om de behoefte te doen.

Als er tijdens de wedstrijd toch aandrang komt, tja, dan moet je wat. Stoppen en snel even naar de toilet of anders tijdens het lopen, de boel laten lopen.

Zo was eens op de televisie een loper te zien, die tijdens het rennen een grote boodschap had gedaan. Je zag vervolgens een graai in de broek en het wegwerpen van de drol. Wellicht dat dit filmpje bij youtube nog te vinden is.

Is een redelijk vergaande actie natuurlijk, echter topsporters laten winkansen in een wedstrijd niet graag lopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
filmpje gevonden. zie link
AlphaLimaSierra
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Van te voren naar de wc gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daar trainen ze op.
Met het trainen van marathonlopen stellen ze naar de wc gaan uit.
Bovendien drinken ze van te voren weinig en natuurlijk gaan ze vlak van tevoren nog naar de wc toe,
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
de marathonslopers die hebben dat geleerd op voorand